Primul meu editorial

Numele meu este… Nu contează care este numele meu. Am creat acest blog nu pentru a mă afirma în blogosfera didactică, ci pentru a-mi exprima unele gânduri și sentimente cu privire la profesia noastră (PROFESIA, nu MESERIA, așa cum bine sublinia odată, la cursuri, renumitul profesor Vasile Molan), asociate cu lucrurile care se petrec și cu tendințele actuale di universul didactic românesc. Îmi doresc ca aici să aibă loc discuții deschise pe marginea subiectelor propuse, exclusiv didactice, iar blogul să nu fie o rampă de lansare a criticilor la adresa unor persoane sau instituții. Blogul este deschis cadrelor didactice, părinților și tuturor celor care vor să vină cu soluții la problemele actuale cu care se confruntă învățământul zilelor noastre. Voi posta materiale cu acțiunile pe care le-am efectuat și le voi efectua împreună cu elevii mei – promovând, în felul acesta, inclusiv imaginea unității școlare în cadrul căreia lucrez -, propuneri de exerciții și probleme din domeniul lingvistic și matematic, subiecte de reflecție din cadrul celorlalte discipline studiate, referate cu subiecte didactice, articole din reviste de pedagogie din învățământul preșcolar și primar, parteneriate încheiate cu ONG – uri și alte materiale cu caracter didactic și pedagogic. Vă invit, de aceea, la o discuție civilizată, încercând să evităm politizarea subiectelor, deși – sincer – în ultimul timp este din ce în ce mai greu.

Nu știu dacă voi avea timp să reîmprospătez foarte des materialele publicate, dar mă voi strădui ca, în limita timpului, să asigur o anumită consecvență în tot ceea ce voi face. De asemenea, vin cu rugămintea ca, atunci când veți considera necesar, să veniți cu propuneri de subiecte noi, „la ordinea zilei”, asigurându-vă de întreaga mea deschidere.

Vă mulțumesc și vă doresc spor la „blogăreală”!

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în didactic. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

