S-O AJUTĂM PE EVA!

În articolul de față public un e-mail așa cum l-am primit, fără vreo modificare (cu excepția restrângerii spațiilor goale rezultate în urma copierii), la rugămintea persoanei care mi l-a retransmis, doamna Roxana Badea, deoarece este un caz extrem de grav, cazul unei fetițe cu un „verdict” medical extrem de grav: CANCER! Atașez, de asemenea, rugămintea mea de a o ajuta pe această fetiță și familia sa prin orice mijloace care ne stau la dispoziție. Să nu rămânem indiferenți la necazurile și încercările prin care trec semenii noștri! Domnul să binecuvânteze inima dumneavoastră și să toarne belșug de binecuvântare peste cei darnici!

Buna ziua,

Stiu ca v-am obisnuit cu oferte turistice si-mi cer scuze daca va stric ziua. Inainte cu  ½ de ora sa deschid acest mail m-a sunat Loredana Curelea,  prietena si ghida mea, profesoara la Liceul Blaga sa-mi spuna ingrozitoarea veste, fetita Alexandrei Grigorescu, invatatoare la sc 56 in Bucuresti are cancer.  Am fost socata. Am cunoscut-o pe Eva in urma cu doua luni, cand impreuna cu parintii ei a mers intr-o excursie la atelierul de  ciocolata. O fetita vioaie, isteata, mandria parintilor ei. Nu pot s-o uit pe Alexandra cu cata dragoste imi povestea despre ingerasul ei. O stiu pe Alexandra de 10 ani, o femeie puternica, dedicata familiei. Sa-i ajute Dumnezeu sa reuseasca sa treaca cu bine peste aceasta situatie ingrozitoare.

Daca deschideti site-ul de mai jos o s-o vedeti pe Eva:

http://www.mariaeva.ro/

Sa o ajutam pe Eva!

Stiu ca situatia actuala este asa cum este, dar din putinul pe care-l avem putem sa aducem putina speranta. Un simplu apel Romtelecom 2-6-8 Euro o poate ajuta.

Fabiola Rolea

From: gabriela badescu [mailto:ela7aries@yahoo.com]
Sent: Thursday, January 27, 2011 8:09 PM
To: undisclosed recipients:
Subject: SA O SALVAM PE EVA!

Am deschis, sceptica, mailul de mai jos, fiind satula de “cazurile” care circula pe internet. Dar, am avut totusi curiozitatea sa dau click pe site-ul dat si am constatat ca este un caz real (exista si un link cu stirea data la TV). Este un ingeras de fetita, de 4 ani. CU SIGURANTA, FIECARE DINTRE NOI O POATE AJUTA! Cel mai simplu, daca nu vrem sa donam sange sau nu dispunem de sume mari de bani, putem sa facem donatii printr-un simplu apel Romtelecom, pt donatii de 4-6-8 euro. Numerele sunt pe site. Este o suma mica pt oricare dintre noi, dar, daca vom fi multi, se vor strange banii.
GABRIELA Badescu

 

From: Bogdan Peca [mailto:bogdan.peca@gmail.com]
Sent: Wednesday, January 26, 2011 3:32 PM
To:
Subject: o poti ajuta

Un copil este bolnav si are nevoie de noi. Este vorba despre Eva. Are patru ani si a fost diagnosticata vineri 21ian ac cu leucemie. O putem ajuta prin retransmiterea mesajului, donare de sange si bani pentru efectuarea tratamentului in strainatate. O cunosc pe Eva de doi ani, este fetita Alexandrei Grigorescu invatatoarea Mariei (fiica mea).
Gasiti detalii pe site:
http://www.mariaeva.ro/

Pentru donarea de sange:
– Adresa Centrului de transfuzie sanguina Bucuresti este Str. C.Caracaş nr.2-8,
– Înainte să donăm, să specificăm persoana pentru care donăm, şi anume:
Eva-Maria GRIGORESCU – 4 ani – Spitalul Fundeni – Clinica de pediatrie

 

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la S-O AJUTĂM PE EVA!

  1. Pingback: S-O AJUTĂM PE EVA! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

