AM NEVOIE DE NEGATIVE! URGENT! VĂ ROG!

Sunt în pregătirea serbării de sfârșit de an școlar. Am nevoie de negative pentru următoarele cântece: „Pupăza din tei”, „Cântecul Albei ca Zăpada” („Albă ca Zăpada, fata din poveste…”), „Fata moșului și fata babei” (Margareta Pâslaru), „Noi suntem profesori” (Zeller), „Știu să trăiesc o poveste” (Școala Micilor Vedete), „Scufița Roșie” („La bunica prin pădure…”), „Făt Frumos” (Ștefan Băiatu). Dacă aveți aceste negative, vă rog frumos să mi le trimiteți și mie pe adresa puchea.dorel@yahoo.com. Dacă nu, poate știți siturile unde le-aș putea găsi și-mi dați și mie link-urile. Sau eventual un program prin care aș putea să mi le fac chiar eu. Mulțumesc anticipat!

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în didactic, diverse, serbări școlare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la AM NEVOIE DE NEGATIVE! URGENT! VĂ ROG!

  1. Boska Monica spune:

    Sunt foarte frumoase aceste cantece. va rog sa-mi trimite-ti si mie negativele acestor cantece pe adresa monicaboska@yahoo.com

  2. Lungu spune:

    va rog sa-mi trimite-ti si mie negativele acestor cantece pe adresa mariatrandafira@gmail.com

  3. pucheadorel spune:

    O să vă trimit amândurora ceea ce am.

  4. simona spune:

    va rog sa-mi trimite-ti si mie negativele acestor cantece;multumesc ;visoiusimona@yahoo.com

  5. Tucan Raluca spune:

    Buna ziua, sunt foarte frumoase cantecele, peste 2 saptamanai am Carnavalul povestilor, si m-as bucura foarte mult daca m-ati putea ajuta cu negativele. Multumesc frumos! raluca_serban82@yahoo.com

  6. izagoran spune:

    As dori si eu negativele acestor cantece. Multumesc! izabela.goran@yahoo.com

  7. ciobanu alina spune:

    Va rog sa imi trimiteti aceste cantece cu negativele caci sunt foarte frumoase!

  8. bianca spune:

    As dori si eu negativele de la cantece. Sunt extraordinare! multumesc anticipat

  9. sebe anca spune:

    Buna ziua!Pentru cantecele pe care le-am salvat-carnavalul povestilor,va rog,daca aveti si negativele.Va multumesc,mult spor

  10. toptranslationsro spune:

    As dori si eu negativele, va rog frumos. Adresa mea de e-mail este toptranslations_ro. Multumesc anticipat.

  11. Buna ziua! As dori si eu cantecele, daca se poate, la adresa alina_pintilii2000@yahoo.com. Va multumesc anticipat!

  12. bivol.olga spune:

    buna ziua ,sunt si eu in cautarea negativelor pentru aceste cintece va rog sa ma ajutati bivol.olga13@gmail.com

  13. bivol.olga spune:

    Buna ziua as dori si eu negativele daca ma puteti ajuta va rog bivol.olga13@gmail.com

Lasă un răspuns

