8 Martie 2013

Mai întâi am confecționat mărțișoarele pentru 1 martie. Apoi am confecționat felicitările pentru mămici (care, apropo, au ieșit super, zic eu, datorită muncii migăloase a copiilor) și am amenajat sala de clasă pentru serbarea de mâine la care am muncit asiduu, adică vreau să zic că a curs multă transpirație. Dacă nu mă credeți, priviți!

Transpirând la... repetiții!

Transpirând la… repetiții!

Transpirând la... repetiții!

Transpirând la… repetiții!

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Mai întâi am confecționat mărțișoarele.

Felicitări pentru mămici.Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0022

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0024

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0026

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0028

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0030

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0032

Felicitări pentru mămici.

Fotografie-0034

Am aranjat sala de clasă pentru serbarea de mâine.

Fotografie-0035

Am aranjat sala de clasă pentru serbarea de mâine.

Fotografie-0036

Am aranjat sala de clasă pentru serbarea de mâine.

Fotografie-0037

Am aranjat sala de clasă pentru serbarea de mâine.

Fotografie-0038

Ultimii copii, împreună cu care am plecat acasă. Dar am participat mai mulți la amenajarea clasei. Ne-a venit ideea de a face fotografii abia pe final, când ceilalți plecaseră deja.

Fotografie-0039

E ziua ta, mămico!

Despre Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în 8 Martie, serbări școlare, Ziua Femeii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

