Negative pentru serbare 2013

Caut de urgență negative pentru cântecele de mai jos. Cine mă poate ajuta?

URSUL PĂCĂLIT DE VULPE

Mergeam odata linistit

Mergeam spre casa mea

Dar dintr-o data am simtit

A peste mirosea!

Ce mult mi-ar placea

Sa mananc un peste afumat

Dar nu stiam de un’sa-l iau

Si iata ce-am aflat

Mor, mor, mor

Acum veti afla

Mor, mor, mor

Veti sti povestea mea

Mor, mor, mor

Cum coada mi-am pierdut

Mor, mor, mor

Am tras pana s-a rupt

Vecina vulpe tot manca

Si nu se satura

Cu peste ea se indopa

Intruna mesteca

La peste am poftit si eu

Caci peste vezi ca nu-i

Dar ea sireata mi-a raspuns

„Mai pune-ti pofta in cui!”

Mor, mor, mor

Acum veti afla

Mor, mor, mor

Veti sti povestea mea

Mor, mor, mor

Cum coada mi-am pierdut

Mor, mor, mor

Am tras pana s-a rupt

De vrei mult peste tu sa stii

Sa stai cu coada-n lac

O noapte’ntreaga sa le vii

Toti pestilor de hac

Pe data eu am alergat

Spre apa de la lac

Si coada toata am bagat

Apoi am asteptat

Mor, mor, mor

Acum veti afla

Mor, mor, mor

Veti sti povestea mea

Mor, mor, mor

Cum coada mi-am pierdut

Mor, mor, mor

Am tras pana s-a rupt

O noapte’ntreaga-am tremurat

Crezand c-am pescuit

Tragand de coada am simtit

Cum ea s-a’ntepenit

Din rasputeri m-am opintit

Si-am tras cat am putut

Dar lacul tot era’nghetat

Si coada mi s-a rupt

Mor, mor, mor

Ce rau ma doare-acum

Mor, mor, mor

Pe vulpe ma razbun

Mor, mor, mor

Nimic n-am pescuit

Mor, mor, mor

De vulpe-s pacalit

 

VRABIUTA

Huta,huta,huta,huta,huta,huta,stop

Huta,huta,huta,huta, eu nu ma mai joc.

Huta,huta,huta,huta,huta,huta,stop

Huta,huta,huta,huta, eu nu ma mai joc.

 

Vrabiuta saracuta, ii necajita foc

Ca s-a rupt cu ea crenguta, cand era la joc.

Eu nu ma mai joc.

 

Huta,huta,huta,huta,huta,huta,stop

Huta,huta,huta,huta, eu nu ma mai joc.

Huta,huta,huta,huta,huta,huta,stop

Huta,huta,huta,huta, eu nu ma mai joc.

 

IEPURAȘII

Iepurasi, fugiti acum, iepurasilor
Hai la crang, nu stati in drum, iepurasilor
Vanatorul daca vine, iepurasilor
N-are sa va fie bine, iepurasilor
Vanatorul daca vine, iepurasilor
N-are sa va fie bine, iepurasilor

Sa v-ascundeti mai curand, iepurasilor
Vin copoii toti latrand, iepurasilor
Va iau urma si v-alunga, iepurasilor
Hai fugiti sa nu v-ajunga, iepurasilor
Va iau urma si v-alunga, iepurasilor
Hai fugiti sa nu v-ajunga, iepurasilor

Iepurasi, fugiti acum, iepurasilor
Hai la crang nu stati in drum, iepurasilor
Vanatorul daca vine, iepurasilor
N-are sa va fie bine, iepurasilor
Vanatorul daca vine, iepurasilor
N-are sa va fie bine, iepurasilor

 

CĂȚELUL

Un catel mititel la joaca a fugit,
Drezbracat , in halat si a cam racit ,
Stranuta hap-ciu si iarasi hap-ciu era racit.

Dar acum ca a patit catelul a-nvatat,
Ori ce ar fi unde-ar fi el e imbracat,
Nu mai vrea hap-ciu ,
Intruna hap-ciu,
Nu-i place hap-ciu s-a cumintit.

Nu mai vrea hap-ciu ,
Intruna hap-ciu,
Nu-i place hap-ciu s-a cumintït.

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în activități extracurriculare, activități extrașcolare, serbări școlare. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Negative pentru serbare 2013

  1. nicoleta juncu spune:

    as dori daca se poate sa-mi trimiteti si mie negativele si melodiile pe care le aveti pentru serbarile de sfarsit de an sau din povesti. MULTUMESC FRUMOS!

Lasă un răspuns

