Anul acesta suntem laureați ai Assoclic 2014 – etapa a II-a

Anul trecut am aflat că cei de la Auchan Crângași dotează cu calculatoare diverse școli, grădinițe, centre de copiii și alte organizații și unități cu caracter educațional. Am participat și eu pentru școala unde lucrez, dar nu am câștigat. Nu m-am descurajat și am participat și anul acesta prin proiectul pe care l-am denumit „Împreună pentru un viitor mai bun”, în care am cerut: 12 calculatoare, 2 imprimante și 1 xerox. Ni s-au aprobat 2 calculatoare pe care urmează să le ridicăm de la depozitul lor, deoarece în această etapă s-a alocat 500 de calculatoare pentru 162 de proiecte. E un început bun care ne determină să mergem mai departe. Mulțumim, Assoclic!

Aici găsiți lista cu laureații etapei a doua din 2014:

Lista Laureati Assoclic 2014_2

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în activități extracurriculare, activități extrașcolare, Assoclic, social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

