Un nou început

Mâine va începe un nou an școlar, cu bunele și cu mai puțin bunele lui. Clopoțelul ne va gâdila din nou urechile și ne va aduce aminte că e vremea să ne reîntâlnim cu colegii. Mulți bobcei vor păși pentru prima dată pe porțile școlii în clasa pregătitoare. Îmi aduc aminte totdeauna cu emoție fiecare început de an școlar când eram elev. Îmi aduc aminte că clasa mirosea totdeauna a proaspăt, a curățenie. Fără să doresc să aduc vreo notă de tristețe acestei sărbători, trebuie să spun că dacă este ceva trist în zilele noastre este că din ce în ce mai multe școli (mai ales în mediul rural) își închid an de an porțile din cauza lipsei de elevi. Mirosul de cerneală proaspătă de tipar îmi gâdilă și acum nările. Aveam acest obicei ca, deîndată ce primeam manualele, să le miros, să simt mireasma aceea de proaspăt care parcă mă înviora și mă făcea mai curios să explorez necunoscutul din ele.
Dragii mei, vă îndemn ca mâine să trăiți clipa, clipa aceasta fericită, să transformați ziua de mâine în sărbătoare știind că nu vă veți mai întâlni niciodată cu ea. Din toată inima mea de dascăl, de om și de fost elev al unor dascăl minunați, vă doresc să aveți un an școlar fericit și plin de bucurii și succese și cîutați ca anul acesta, poate mai mult decât niciodată, să vă bucurați părinții și dascălii prin rezultatele voastre!

About Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 43 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie
Acest articol a fost publicat în școală, social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

